Zarejestruj się

Założ konto

Otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:

  • podgląd statusu realizacji zamówień
  • podgląd historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
Klienci pytają

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo nie mamy tego produktu na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@polwo.com.pl lub telefonicznie: 56 675 45 36
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy dużą ilość produktu lub jest on w ciągłej produkcji
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie wyprodukować dany produkt, ale przed jego zamówieniem prosimy skontaktuj się z nami drogą email: sklep@polwo.com.pl lub telefonicznie: 56 675 45 36
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. Zapraszamy także do kontaktu telefonicznego: 56 675 45 36. Chętnie udzielimy informacji o postępach w realizacji zamówienia.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

 

Termin realizacji zamówienia wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DPD lub Inpost 
  • paczkomaty Inpost
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkunastu złotych. Odbiór osobisty w siedzibie firmy jest bezpłatny.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Głuchowo 16A 87-140 Chełmża, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów, jednak prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o terminie odbioru. Skompletujemy Twoje zamówienie, tak by czekało gotowe do odbioru. 

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

Nasi Klienci mają szansę skorzystać z kodów rabatowych oferowanych przez nas podczas wielu akcji promocyjnych. Aby być na bieżąco z naszymi akcjami promocyjnymi, koniecznie śledź nasz profil na Facebooku lub szukaj ulotki z kuponów rabatowym w swojej paczce. Kupony rabatowe mają formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. System w podsumowaniu wartości zamówienia pokaże kwotę pomniejszoną o kwotę kuponu rabatowego. Kupony rabatowe mogą mieć wartość kwotową (np. 10 zł,15 zł, 20 zł) lub procentową (np. 5%, 10%) 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 56 675 45 36 lub mailowo: sklep@polwo.com.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 56 675 45 36 lub mailowo: sklep@polwo.com.pl

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub paczkomat, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Dowód zakupu jest podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu szkody przez kuriera dostarczającego paczkę, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 56 675 45 36.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt mailowy: sklep@polwo.com.pl oraz załączenie w mailu zdjęć reklamowanych produktów i informacji o oczekiwanym sposobie rozwiązania reklamacji. 

Jako konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR. Jest ona dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL 

Przy składaniu wniosku podaj nasz adres mailowy: sklep@polwo.com.pl 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

» opis reklamacji i zwrotów

 

 


 

Co oznaczają symbole w nazwach produktów? 

Nazwa każdego z naszych produktów to skrót literowy np. WPR - wieszak profilowany, WPSG - wieszak profilowany szeroki garniturowy, cyfra oznaczająca przybliżoną długość wieszaka np. 45 oznacza 45 cm długości oraz pojedynczej lub podwójnej litery P oznaczających odpowiednio poprzeczkę oraz poprzeczkę i piankę. 

PRZYKŁAD: 

WPSG 48 oznacza wieszak profilowany szeroki garniturowy o długości 48 cm bez poprzeczki

WPSG 48 P oznacza wieszak profilowany szeroki garniturowy o długości 48 cm z poprzeczką 

WPSG 48PP oznacza wieszak profilowany szeroki garniturowy o długości 48 cm z poprzeczką pokrytą pianką 

 

W razie wątpliwości dotyczących symboli i zastosowania wieszaka prosimy o kontakt telefoniczny: 56 675 45 36 lub mailowy: sklep@polwo.com.pl.

 

 


 

Jaki wieszak wybrać? 

 

Aby zakupić odpowiedni model wieszaka, w pierwszej kolejności określ do jakiego typu ubrań ma on służyć. Wieszaki dodaliśmy do odpowiednich kategorii, by łatwo było zidentyfikować ich przeznaczenie. Niektóre modele doskonale sprawdzą się do zawieszanie kilku typów odzieży, dlatego znajdziesz je w kilku kategoriach. Ponadto w opisie każdego wieszaka zawarliśmy informację o jego przeznaczeniu. W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 56 675 45 36. Chętnie udzielimy informacji o każdym z naszych produktów oraz wskażemy różnice między nimi. 

 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl